Počet záznamov: 1
Databázový marketing mapuje vybraný trh a vybraných zákazníkov
Názov Databázový marketing mapuje vybraný trh a vybraných zákazníkov Autorské údaje J. Vavřina, B. Žiačiková Autor Vavřina J. Spoluautori Žiačiková B. Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 6, č. 23 (5. júna 1996). - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá Česko * DMMS, s.r.o. Praha * marketing priamy * marketing * banky dát * zákazníci * prieskum trhu Anotácia Databázový (direct) marketing je systém informácií o spotrebiteľoch, zákazníkoch a perspektívnych zákazníkoch firmy. Databázová stratégia. Hierarchia cieľovej skupiny. Cieľom direct marketingu je stála väzba so spotrebiteľom. Využitie direct marketingu v organizácii DMMS, s.r.o. Praha. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 21-40
článok
Počet záznamov: 1