Počet záznamov: 1  

Od reklamací k loajalitě zákazníků

  1. SYSr025486
    LBL
      
    01909naa^^2200385^^^450
    005
      
    20230922084532.6
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Od reklamací k loajalitě zákazníků $e Měření spokojenosti zákazníků $f J. Nenadál
    330
      
    $a Význam aplikácie princípov spätnej väzby v oblasti informácií o prianiach, potrebách a spokojnosti zákazníkov. Spätná väzba je dôležitým predpokladom účinnosti podnikových systémov akosti. Meranie spokojnosti zákazníkov. Úloha reklamácií. Európsky model TQM. Zameranie auditu pri hodnotení žiadateľov o Európsku cenu za akosť. Postupy monitorujúce reálnu spokojnosť zákazníkov. Kvantifikácia spokojnosti s výrobkom či službou. Kanov model merania spokojnosti zákazníkov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s121319 $1 011 $a 0026-8720 $1 200 1 $a Moderní řízení $e měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele $v Roč. 32, č. 1 (1997), s. 33-38 $1 210 $a Praha $c Economia $d 1997
    610
    1-
    $a kvalita $9 eu_un_auth*h0003009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009377 $a TQM
    610
    1-
    $a modely $9 eu_un_auth*h0003397
    610
    1-
    $a riadenie kvality $9 eu_un_auth*h0005411
    610
    1-
    $a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368
    610
    1-
    $a väzba spätná $9 eu_un_auth*h0006924
    610
    1-
    $a reklamácie $9 eu_un_auth*h0005310
    610
    1-
    $a audit $9 eu_un_auth*h0001156
    610
    1-
    $a spokojnosť zákazníkov $9 eu_un_auth*h0005821
    675
      
    $a 658.56 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000344 $x Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0028196 $a Nenadál $b Jaroslav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.