Počet záznamov: 1
Tohtoročná TREND konferencia o marketingovej komunikácii sa venovala efektivite reklamy
Názov Tohtoročná TREND konferencia o marketingovej komunikácii sa venovala efektivite reklamy Autorské údaje Barbora Žiačiková Autor Žiačiková Barbora Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 9, č. 25 (23. júna 1999), s. 14A. - Bratislava : TREND Holding, spol. s r.o., 1999. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * efektívnosť * komunikácia marketingová * značky výrobné * produkty * výskum * konferencie * 1999 Anotácia TREND konferencia Marketingová komunikácia '99. Hlavná téma konferencie - efektivita v marketingovej komunikácii. Značka a produkt. Značka má prilákať kupujúcich, ale len dobrý produkt podnieti opätovný nákup. Význam kvalitatívneho výskumu. Vyhodnocovanie reklamy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 21-40
článok
Počet záznamov: 1