Počet záznamov: 1
Image components of marketing-orientated firm
SYS r044602 LBL 01815naa^^2200361^^^450 005 20240502071338.8 100 $a 20020403a2002 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a eng $d eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Image components of marketing-orientated firm $f Viera Čihovská, Eva Hanuláková, Júlia Lipianska 330 $a Firemný imidž ako suma aktivít a opatrení finančnej kultúry, firemnej identity a firemného dizajnu, ktoré sa zabezpečujú firemnou komunikáciou. Obsahové vymedzenie firemnej kultúry, firemnej identity, firemného dizajnu a firemnej komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0039145 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady = Economic review $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava $v Roč. 31, č. 1 (2002), s. 7-24 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2002 541 1-
$a Komponenty imidžu marketingovo orientovanej firmy 610 1-
$a kultúra podniková $9 eu_un_auth*h0002981 610 1-
$a kultúra pracoviska $9 eu_un_auth*h0002982 610 1-
$a dizajn $9 eu_un_auth*h0001726 610 1-
$a komunikácia marketingová $9 eu_un_auth*h0002810 610 1-
$a identita podniková $9 eu_un_auth*h0002411 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20020403 $g AACR2
Počet záznamov: 1