Počet záznamov: 1
Nad výsledky výzkumu symbolů
Názov Nad výsledky výzkumu symbolů Preklad názvu Symbol research results analysis Autorské údaje Jan Koudelka Autor Koudelka Jan Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 1 (2002), s. 7-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 003 - Semiotika. Syntax a sémantika všeobecne. Písmo Heslá marketing * reklama * inzercia * symboly * správanie spotrebiteľa * štúdie * výskum * Vysoká škola ekonomická v Prahe Anotácia Významné poslanie symbolov v marketingovom prístupe. Pohľad na niektoré výsledky výskumu v rámci grantu GAČR "Symbolika spotrebného správania" publikované katedrou marketingu VŠE Praha. Výskyt symbolov v reklame. Dekódovacie procesy. Skúmanie toho, ako symboly v marketingu vnímajú, dekódujú spotrebitelia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-4
článok
Počet záznamov: 1