Počet záznamov: 1
Použitie hĺbkového rozhovoru pri výskume pôsobenia reklamy na deti
Názov Použitie hĺbkového rozhovoru pri výskume pôsobenia reklamy na deti Preklad názvu Using in-depth dialogues for advertising impact on children research Autorské údaje Elena Hradiská Autor Hradiská Elena Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 1 (2002), s. 10-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * adresnosť reklamy * psychológia * deti * mládež * výskum psychologický * rozhovor Anotácia Pôsobenie reklamy na deti a mládež ako špecifickej cieľovej skupiny. Prístup ku skúmaniu detí a mládeže v jednotlivých vývinových obdobiach. Použitie metódy hĺbkového rozhovoru (psychologická explorácia - in-depth interview). Výber detí. Základná charakteristika hĺbkového rozhovoru. Priebeh rozhovoru, forma záznamu, obsah a vyhodnotenie rozhovoru. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-4
článok
Počet záznamov: 1