Počet záznamov: 1
Marketingové pojetí konkurenceschopnosti v EU
Názov Marketingové pojetí konkurenceschopnosti v EU Autorské údaje Ludvík Čichovský Autor Čichovský Ludvík Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 4 (2002), s. 24-26 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá konkurencieschopnosť * Česko * Európska únia * asertivita * efektívnosť * marketing * výhody konkurenčné * podnikanie * filozofia Anotácia Vzájomná previazanosť konkurencieschopnosti s úspešnosťou, efektívnosťou a asertivitou. České firmy a ich chápanie konkurencieschopnosti. Ponímanie konkurencieschopnosti podnikateľských subjektov registrovaných a pôsobiacích na území EÚ. Konkurencieschopnosť v poňatí EÚ. Marketingová filozofia hodnôt a konkurencieschopnosť. Triády marketingovej filozofie hodnôt. Triády konkurencieschopnosti. Spôsoby merateľnosti konkurenčných výhod. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-6
článok
Počet záznamov: 1