Počet záznamov: 1  

Marketingové pojetí konkurenceschopnosti v EU

  1. Názov Marketingové pojetí konkurenceschopnosti v EU
    Autorské údajeLudvík Čichovský
    Autor Čichovský Ludvík
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 4 (2002), s. 24-26 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá konkurencieschopnosť * Česko * Európska únia * asertivita * efektívnosť * marketing * výhody konkurenčné * podnikanie * filozofia
    AnotáciaVzájomná previazanosť konkurencieschopnosti s úspešnosťou, efektívnosťou a asertivitou. České firmy a ich chápanie konkurencieschopnosti. Ponímanie konkurencieschopnosti podnikateľských subjektov registrovaných a pôsobiacích na území EÚ. Konkurencieschopnosť v poňatí EÚ. Marketingová filozofia hodnôt a konkurencieschopnosť. Triády marketingovej filozofie hodnôt. Triády konkurencieschopnosti. Spôsoby merateľnosti konkurenčných výhod.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.