Počet záznamov: 1
Interpodnikové vzťahy v oblasti nákupu a predaja
Názov Interpodnikové vzťahy v oblasti nákupu a predaja Autorské údaje Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 1 (2002), s. 12-13 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.18 - Obchodná technika Heslá vzťahy dodávateľsko-odberateľské * vzťahy medzipodnikové * nákup * predaj * dodávatelia * kooperácia * stratégia marketingová Anotácia Interpodnikové vzťahy, ich typológia. Tvorba siete interpodnikovej spolupráce. Dodávateľské vzťahy. Subdodávateľské vzťahy. Vzťahy založené na vzájomnom obchodovaní. Vzťahy založení na stratégii "vyrobiť v kooperácii". Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-6
článok
Počet záznamov: 1