Počet záznamov: 1
Interpodnikové vzťahy v oblasti nákupu a predaja
SYS r045252 LBL 01407naa^^2200325^^^450 005 20231004100156.3 100 $a 20020522a2002 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Interpodnikové vzťahy v oblasti nákupu a predaja $f Jaroslav Kita 330 $a Interpodnikové vzťahy, ich typológia. Tvorba siete interpodnikovej spolupráce. Dodávateľské vzťahy. Subdodávateľské vzťahy. Vzťahy založené na vzájomnom obchodovaní. Vzťahy založení na stratégii "vyrobiť v kooperácii". 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0039333 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Č. 1 (2002), s. 12-13 [slov. časť] $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2002 610 1-
$a vzťahy dodávateľsko-odberateľské $9 eu_un_auth*h0007267 610 1-
$a vzťahy medzipodnikové $9 eu_un_auth*h0007276 610 1-
$a nákup $9 eu_un_auth*h0003604 610 1-
$a predaj $9 eu_un_auth*h0004797 610 1-
$a dodávatelia $9 eu_un_auth*h0001749 610 1-
$a kooperácia $9 eu_un_auth*h0002914 610 1-
$a stratégia marketingová $9 eu_un_auth*h0006034 675 $a 339.18 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000188 $x Obchodná technika 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20020522 $g AACR2
Počet záznamov: 1