Počet záznamov: 1  

Interpodnikové vzťahy v oblasti nákupu a predaja

  1. SYSr045252
    LBL
      
    01407naa^^2200325^^^450
    005
      
    20231004100156.3
    100
      
    $a 20020522a2002 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Interpodnikové vzťahy v oblasti nákupu a predaja $f Jaroslav Kita
    330
      
    $a Interpodnikové vzťahy, ich typológia. Tvorba siete interpodnikovej spolupráce. Dodávateľské vzťahy. Subdodávateľské vzťahy. Vzťahy založené na vzájomnom obchodovaní. Vzťahy založení na stratégii "vyrobiť v kooperácii".
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0039333 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Č. 1 (2002), s. 12-13 [slov. časť] $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2002
    610
    1-
    $a vzťahy dodávateľsko-odberateľské $9 eu_un_auth*h0007267
    610
    1-
    $a vzťahy medzipodnikové $9 eu_un_auth*h0007276
    610
    1-
    $a nákup $9 eu_un_auth*h0003604
    610
    1-
    $a predaj $9 eu_un_auth*h0004797
    610
    1-
    $a dodávatelia $9 eu_un_auth*h0001749
    610
    1-
    $a kooperácia $9 eu_un_auth*h0002914
    610
    1-
    $a stratégia marketingová $9 eu_un_auth*h0006034
    675
      
    $a 339.18 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000188 $x Obchodná technika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20020522 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.