Počet záznamov: 1  

Integrovaná marketingová komunikácia

  1. Názov Integrovaná marketingová komunikácia
    Autorské údajeMilan Jedlička
    Autor Jedlička Milan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 3 (2003), s. 12-13 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * predajcovia * zákazníci * komunikácia manažérska * trh * predaj
    AnotáciaPodstata integrovanej marketingovej komunikácie (IMC) a faktory, ktoré na ňu vplývajú. Charakteristika IMC v rôznych podmienkach. Rozhodujúci predpoklad IMC. Základné odporúčania pri budovaní IMC.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.