Počet záznamov: 1
Reklama
SYS r049546 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20231004101218.7 100 $a 20030812a2003 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Reklama $e (história versus súčasnosť) $f Pavel Horňák $h 6 330 $a Etika ako základná súčasť kultúry spoločnosti na danom stupni vývinu. Z histórie etiky. Etika a marketing. Etika a reklama. Základné princípy reklamnej etiky. Príbuzné etické zásady reklamy a public relations. Špecifiká etických zásad reklamy a public relations. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052658 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Č. 7 (2003), s. 16-19 [slov. časť] $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2003 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a história $9 eu_un_auth*h0002274 610 1-
$a mienka verejná $9 eu_un_auth*h0003340 610 1-
$a etika $9 eu_un_auth*h0002020 610 1-
$a morálka $9 eu_un_auth*h0003486 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$a Horňák $b Pavel $3 eu_un_auth*p0047019 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20030812 $g AACR2
Počet záznamov: 1