Počet záznamov: 1  

Reklama

  1. SYSr049546
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20231004101218.7
    100
      
    $a 20030812a2003 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Reklama $e (história versus súčasnosť) $f Pavel Horňák $h 6
    330
      
    $a Etika ako základná súčasť kultúry spoločnosti na danom stupni vývinu. Z histórie etiky. Etika a marketing. Etika a reklama. Základné princípy reklamnej etiky. Príbuzné etické zásady reklamy a public relations. Špecifiká etických zásad reklamy a public relations.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052658 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Č. 7 (2003), s. 16-19 [slov. časť] $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2003
    610
    1-
    $a reklama $9 eu_un_auth*h0005305
    610
    1-
    $a história $9 eu_un_auth*h0002274
    610
    1-
    $a mienka verejná $9 eu_un_auth*h0003340
    610
    1-
    $a etika $9 eu_un_auth*h0002020
    610
    1-
    $a morálka $9 eu_un_auth*h0003486
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $a Horňák $b Pavel $3 eu_un_auth*p0047019 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20030812 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.