Počet záznamov: 1  

Aplikácia environmentálneho marketingu v podmienkach SR

  1. Názov Aplikácia environmentálneho marketingu v podmienkach SR
    Súbežný názovApplication of environmental marketing in SR
    Autorské údajeSoňa Nemečková
    Autor Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry : zborník vedeckých prác [z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 17. 5. 2012]. S. 355-361. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3427-7
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik * správanie * ochrana prostredia životného * zodpovednosť spoločenská * značky environmentálne * systémy environmentálne manažérske * marketing environmentálny * prieskum * Slovensko
    AnotáciaVýsledky empirického prieskumu zameraného na environmentálny marketing a jeho aplikáciu v podnikoch v Slovenskej republike. Charakteristika výskumnej vzorky. Impulzy a motívy pre environmentálne správanie a marketing. Hlavné bariéry environmentálneho správania a marketingu. Uplatňované environmentálne kroky. Využívanie environmentálnych značiek. Spôsoby prezentácie podniku ako environmentálne priateľského.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00434-034, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.