Počet záznamov: 1
Uplatnenie a význam predmetu Strategický marketing v študijnom odbore Obchodné podnikanie
Názov Uplatnenie a význam predmetu Strategický marketing v študijnom odbore Obchodné podnikanie Preklad názvu Application and importance of the subject Strategic marketing in specialization Trade enterprise Autorské údaje Jana Naščáková Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 11, č. 27 (2012), s. 109-116. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2012. ISSN 1335-9746 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Heslá programy študijné * univerzity * výučba vedecká * marketing strategický * podnikanie obchodné Anotácia Študijný odbor Obchodné podnikanie a vyučované predmety na Katedre marketingu a obchodu Kategória EPC Odborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01886-013, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 24-27
článok
Počet záznamov: 1