Počet záznamov: 1
Reforma marketingového riadenia v kontexte udržateľného rozvoja ekonomiky
Názov Reforma marketingového riadenia v kontexte udržateľného rozvoja ekonomiky Súbežný názov Reform of marketing management in the context of su stainable economic development Autorské údaje Štefan Žák, Gabriela Pajtinková - Bartáková Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Pajtinková - Bartáková Gabriela Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 685-695 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažéri * marketing manažment * formy riadenia * rozhodovanie manažérske * riadenie podľa kompetencií * ciele riadenia Anotácia Nový pohľad na marketing a jeho spoločensko-ekonomickú a celkovú prosperitu organizácie. Udržateľnosť marketingového riadenia s ohľadom na výsledky komparačnej analýzy chronologického vývoja prístupov od minulosti až po súčasnosť. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01634-059, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 176.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1