Počet záznamov: 1
Přežijí veletrhy konfrontaci s elektronickou komunikací?
Názov Přežijí veletrhy konfrontaci s elektronickou komunikací? Autorské údaje Dušan Pavlů Autor Pavlů Dušan Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 1 (2016), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá reklama * komunikácia elektronická * komunikácia masová Anotácia Keď sa objaví nové masové médium, ktoré umožňuje rýchle, operatívne, audiovizuálne zobrazovanie, verejnosť obvykle prijíma tézu, že toto nové médium bude tým dominantným v spoločenskom priestore. Fakty o súčasnej realite veľtrhov v ČR a v Európe. Autor sa domnieva, že veľtrhy budú s elektronickou konkurenciou žiť v symbióze. Vo vzájomnom konkurenčnom súperení budú stále lepšie profilovať svoje špecifiká a svoje silné stránky. Spolu to môže byť veľmi harmonické súžitie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1-4
článok
Počet záznamov: 1