Počet záznamov: 1
Impulzívny tovar musí padnúť do oka
Názov Impulzívny tovar musí padnúť do oka Autorské údaje Kristína Raševová Autor Raševová Kristína Zdrojový dokument TaPmag : tovar a predaj. Č. 43 (9-10/18) (2018), s. 48-50. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá maloobchod * podpora predaja * psychológia predaja * zákazníci * nákup * zóny Anotácia Fenomén impulzívneho nakupovania u spotrebiteľov pri pokladničnej zóne. Najvhodnejšie miesta a spôsoby umiestnenia impulzívnych produktov v predajni. Čo všetko musí splniť produkt, aby bol predmetom impulzívneho nákupu. Spotrebiteľské preferencie v rámci pokladničnej zóny. Propagácia nového produktu prostredníctvom termínu Shop in shop, kedy je ochutnávka produktu spojená s emočným alebo interaktívnym zážitkom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-12
článok
Počet záznamov: 1