Počet záznamov: 1
European Market’s Cultural Zones of Homogeneity: Hierarchical Clustering Analysis
Názov European Market’s Cultural Zones of Homogeneity: Hierarchical Clustering Analysis Preklad názvu Kultúrne zóny homogénnosti európskeho trhu: hierarchická zhluková analýza Autorské údaje Peter Štetka, Nora Grisáková, Iveta Kufelová Autor Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Kufelová Iveta EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Global Business Conference 2022 Proceedings : Reshaping Customer-Oriented Business. Pp. 156-168 online. - Zagreb : Innovation Institute, 2022 ; Annual Global Business Conference Reshaping Customer-Oriented Business. ISSN 1848-2252 Poznámky VEGA 1/0646/20 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Chorvátsko Heslá analýza zhluková * klaster * kultúra * segmentácia * stratégia marketingová * trh * Európa Anotácia Identifikácia špecifických kultúrnych segmentov, t. j. klastrov v rámci európskeho trhu, ktoré možno z pohľadu marketérov definovať ako zónu kultúrnej homogénnosti, čo umožňuje obchodníkom vytvárať a uplatňovať jednotné marketingové stratégie, taktiky, a programy pre každý segment s využitím silných stránok lokalizácie pri zachovaní primeranej úrovne globálneho prístupu, t. j. optimalizovaná glokácia. Segmentácia uvedená v tomto článku bola vykonaná pomocou hierarchickej zhlukovej analýzy a ďalších priradených metód. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00364-003, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 396.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1