Počet záznamov: 1  

Udržateľný marketing

  1. Title Udržateľný marketing : nová éra marketingu
    Author infoKatarína Chomová, recenzenti: Ľubica Knošková, Katarína Procházková, Radoslav Mizera
    Author Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Another authors Knošková Ľubica (Recenzent)
    Procházková Katarína (Recenzent) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Mizera Radoslav (Recenzent)
    Issue dataBratislava : Education. Sustainability. Bratislava. , 2022. - 225 s. [11,95 AH]
    Issue1. vydanie
    ISBN978-80-974382-0-3
    NoteVEGA 1/0398/22
    Document kindtextbooks
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * udržateľnosť * marketing udržateľný * rozvoj trvalo udržateľný * ekológia sociálna * digitalizácia * spotreba * stratégia marketingová * marketing mix * nástroje marketingové
    Public work categoryAcademic school-books issued in home editorship
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number921379
    No. of Archival CopyE22 00621-001, kópia titul. strany

    Call numberLocationSublocationInfo
    921379SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    Co-authors
    Širaňová Mária EUBFNHKBF - Katedra bankovníctva a medzinárodných financií FNH
    Source document
    Globalization and Its Socio-Economic Consequences : "Sustainability in the Global-Knowledge Economy" : 19th International Scientific Conference. Pp. [1-10] online. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2020 / Klieštik Tomáš ; Globalization and Its Socio-Economic Consequences International Scientific Conference. ISSN 2261-2424
    DOINote
    GACR 19-19485S. - Registrovaný: Web of Science
    Document kind
    schedule of articles from year books
    Language
    English
    Country of Edition
    Slovak Republic
    Keywords

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.