Počet záznamov: 1  

Využitie nástrojov Customer Relationship Management v podniku cestovného ruchu

  1. Názov Využitie nástrojov Customer Relationship Management v podniku cestovného ruchu
    Súbežný názovUse of Tools Customer Relationship Management in the Tourism Business
    Autorské údajeAdrián Čakanišin
    Autor Čakanišin Adrián EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2022 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Pp. 29-38. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2022 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5013-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * ruch cestovný * systém * systém CRM * kúpele * kúpeľníctvo
    AnotáciaRiešenia na zlepšenie riadenia vzťahov na základe analýzy vybraných CRM nástrojov, používaných v cestovnom ruchu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00608-005, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF179.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.