Počet záznamov: 1
Využitie nástrojov Customer Relationship Management v podniku cestovného ruchu
Názov Využitie nástrojov Customer Relationship Management v podniku cestovného ruchu Súbežný názov Use of Tools Customer Relationship Management in the Tourism Business Autorské údaje Adrián Čakanišin Autor Čakanišin Adrián EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2022 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Pp. 29-38. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2022 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5013-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * ruch cestovný * systém * systém CRM * kúpele * kúpeľníctvo Anotácia Riešenia na zlepšenie riadenia vzťahov na základe analýzy vybraných CRM nástrojov, používaných v cestovnom ruchu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00608-005, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 179.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1