Počet záznamov: 1  

Strategické marketingové plánování Chrámu chmele a piva

  1. Názov Strategické marketingové plánování Chrámu chmele a piva
    Súbežný názovStrategic Marketing Planning of Hop and Beer Temple
    Autorské údajeEliška Kochová, Dita Hommerová
    Autor Kochová Eliška
    Spoluautori Hommerová Dita
    Zdrojový dokument Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 1 (2023), s. 46-60. - Plzeň : Vydavatelství ZČU v Plzni, 2023. ISSN 2788-0079
    DOI 10.24132/jbt.2023.13.1.46_60
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá organizácie neziskové * plán marketingový * ruch cestovný * plánovanie strategické
    AnotáciaČlánok upozorňuje na dôležitosť marketingovej komunikácie neziskových organizácií a je príkladom z praxe strategickej koncepcie nástrojov marketingového mixu. Zaoberá sa tvorbou strategického marketingového plánu pre neziskovú organizáciu Chrám chmeľu a piva v Žatci, ktorá poskytuje služby v oblasti cestovného ruchu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF256.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.