Počet záznamov: 1  

Principles of Marketing

  1. Názov Principles of Marketing
    Autorské údajeRobin T. Peterson
    Autor Peterson Robin T.
    Vydavateľské údajeSan Diego : Harcourt Brace Jovanovich , 1989. - 285 s.
    Vydanie1. ed.
    ISBN0-15-601641-9
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing mix * procesy rozhodovacie * správanie * zákazníci * marketing medzinárodný * odbyt * plánovanie * kontrola
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra722305

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    722305SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.