Počet záznamov: 1
Obyknovennyj marketing.
Názov Obyknovennyj marketing. : Traktovka F. Kotlera i čto iz neje sledujet. Preklad názvu Bežný marketing. Názory Ph. Kotlera a čo z nich vyplýva. Autorské údaje Ju. Rubin Autor Rubin Ju. Zdrojový dokument Ekonomičeskije nauki. Č. 3 (1991), s. 28-38 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu ruština Krajina vydania [SU] Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * Kotler, P. * hospodárstvo trhové * konkurencia * dopyt spotrebiteľský * plánovanie strategické * firmy Anotácia Hlavná myšlienka knihy Ph. Kotlera (profesor USA) "Základy marketingu", M. Progress 1990. Kniha objasňuje základné zákonitosti trhovej činnosti firmy. Výklad obsahu a funkcií marketingu ako organizovaného trhového hospodárstva a vzťahu dvoch protirečivých tendencií - konkurencie ekonomicky nezávislých tovarových výrobcov a integrácie ich úsilí k zabezpečeniu spotrebiteľského dopytu odrážajúcich sa v bežnom a strategickom plánovaní. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1