Počet záznamov: 1  

Cieľom samoregulačných orgánov nie je byť reaktívny, ale projektívny

  1. Názov Cieľom samoregulačných orgánov nie je byť reaktívny, ale projektívny
    Autorské údajeA. Cocherová, B. Žiačiková
    Autor Cocherová A.
    Spoluautori Žiačiková B.
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 7, č. 1 (1. januára 1997), s. 21A. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * Rada pre reklamu Bratislava * etika * vzdelávanie * Slovensko * zákony
    AnotáciaCharakteristika a ciele Rady pre reklamu. Vznik rady, podmienky členstva v rade. Snaha rady o uzákonenie etických zásad reklamnej praxe v SR. Vzťah rady k zákonu o reklame. Vzťah etiky a reklamy. Osvetová a vzdelávacia činnosť rady v oblasti etiky. Rada zastupuje svojich členov v Európskej aliancii pre reklamu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-20

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.