Počet záznamov: 1
Cieľom samoregulačných orgánov nie je byť reaktívny, ale projektívny
Názov Cieľom samoregulačných orgánov nie je byť reaktívny, ale projektívny Autorské údaje A. Cocherová, B. Žiačiková Autor Cocherová A. Spoluautori Žiačiková B. Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 7, č. 1 (1. januára 1997), s. 21A. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * Rada pre reklamu Bratislava * etika * vzdelávanie * Slovensko * zákony Anotácia Charakteristika a ciele Rady pre reklamu. Vznik rady, podmienky členstva v rade. Snaha rady o uzákonenie etických zásad reklamnej praxe v SR. Vzťah rady k zákonu o reklame. Vzťah etiky a reklamy. Osvetová a vzdelávacia činnosť rady v oblasti etiky. Rada zastupuje svojich členov v Európskej aliancii pre reklamu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 1-20
článok
Počet záznamov: 1