Počet záznamov: 1  

Monitorovanie spokojnosti zákazníkov

  1. Názov Monitorovanie spokojnosti zákazníkov
    Preklad názvuMonitoring customer satisfaction
    Autorské údajeMarta Kučerová, Ružena Šrubařová
    Autor Kučerová Marta
    Spoluautori Šrubařová Ružena
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 9, č. 2 (2001), s. 31-33. - Žilina : MASM, 2001
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * prieskum spotrebiteľský * metódy * riadenie kvality * väzba spätná * prieskum potrieb * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaMonitorovanie spokojnosti zákazníkov, ktoré je najdôležitejšou súčasťou napĺňania princípu spätnej väzby účinného manažérstva kvality. Vyjadrenie miery spokojnosti zákazníka. Uskutočňovanie monitoringu spokojnosti zákazníkov. Výsledky prieskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.