Počet záznamov: 1  

Manažment obchodného rokovania

  1. Názov Manažment obchodného rokovania
    Autorské údajeaut. Martina Marhefková
    Autor Marhefková Martina EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 3 (2003), s. 29-30. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming
    Heslá rokovania obchodné * manažment * partneri obchodní * komunikácia manažérska * zvyklosti obchodné
    AnotáciaPojem obchodné rokovanie - jeho základné fázy. Taktiky pri obchodnom rokovaní. Dôležitosť obchodných rokovaní.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.