Počet záznamov: 1  

Výzva pre PR: Bojkot globálnych značiek

  1. Názov Výzva pre PR: Bojkot globálnych značiek
    Autorské údajeaut. Michaela Benedigová
    Autor Benedigová Michaela
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 10, č. 11 (november 2003), s. 16-17. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2003. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá komunikácia * kódexy etické * manažment strategický * práca s verejnosťou * značky výrobné
    AnotáciaPR agentúry hrajú dôležitú rolu pri obnovení dôvery spotrebiteľov voči globálnym značkám. Najväčší rozvoj a rast v PR sa očakáva v oblasti internej komunikácie a spoločenskej zodpovednosti firiem. Kľúčové závery konferencie ICCO SUMMIT 2003 v Berlíne. Bojkot amerických značiek v moslimských krajinách. Nový etický kódex, ktorým by sa mal PR biznis riadiť.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-12 + 7 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.