Počet záznamov: 1  

Výhody investic do podlinkové reklamy

  1. Názov Výhody investic do podlinkové reklamy
    Autorské údajeaut. Petr Václavek
    Autor Václavek Petr
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 6 (2004), s. 30-31. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * reklama vonkajšia * komunikácia * komunikácia marketingová * propagácia priama * stratégia marketingová * investície
    AnotáciaZhodnotenie investícií do reklamnej komunikácie. Výhody investovania do podlinkových aktivít. Základná výhoda podlinkovej komunikácie. Celosvetový pomer investícií do reklamy a podlinková komunikácia. Schopnosti podlinkovej agentúry.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.