Počet záznamov: 1  

Kooperácia partnerov v distribučnom kanáli

  1. Názov Kooperácia partnerov v distribučnom kanáli
    Autorské údajeAntónia Štensová
    Autor Štensová Antónia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník z vedeckého seminára : január 2001. S. 5-9. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM / Štensová Antónia ; Richterová Kornélia ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-1372-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá podnikanie obchodné * maloobchod * kanály distribučné * partneri obchodní * kooperácia * modelovanie * Slovensko
    AnotáciaPríčiny rozvoja kooperácie - vonkajšie, vnútorné. Výhody, nevýhody, resp. problémy kooperácie. Modelovanie kooperácie. Intenzita kooperácie. Dôležitosť výberu partnerov. Formy kooperácie v distribučnom kanáli: nákupné združenie maloobchodníkov a družstvo maloobchodníkov, dobrovoľný reťazec, franchising, koncesia, licencia na značku, zmluvná kooperácia medzi výrobcom a obchodníkmi. Formy kooperácie obchodných firiem v SR.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.