Počet záznamov: 1  

Spokojnosť zákazníka s predajom zájazdov v cestovnej kancelárii

  1. Názov Spokojnosť zákazníka s predajom zájazdov v cestovnej kancelárii
    Preklad názvuThe Satisfaction of a customer with the sales of tours at a travel agency
    Autorské údajeIvan Petrík, Zuzana Blanáriková, Silvia Kresová, Jana Kuňáková, Zuzana Turócziová
    Autor Petrík Ivan
    Spoluautori Blanáriková Zuzana
    Kresová Silvia
    Kuňáková Jana
    Turócziová Zuzana
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 38, č. 1 (2005), s. 14-23. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2005. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * kancelárie cestovné * predaj * zamestnanci * muži * ženy * zákazníci * služby * kvalita * spokojnosť zákazníkov * konkurencieschopnosť * prieskum štatistický
    AnotáciaRastúci význam stabilného okruhu zákazníkov. Význam spokojnosti zákazníka v cestovnom ruchu. Roviny hodnotenia spokojnosti zákazníka. Materiál a metódy výskumu zacieleného na spokojnosť zákazníkov. Výsledky výskumu (dotazník, mystery shopping) uskutočneného v 18 mestách Slovenska. Hodnotenie spokojnosti zákazníkov ako faktor dlhodobej prosperity cestovnej kancelárie na konkurenčnom trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.