Počet záznamov: 1
Značky bodujú u mladých s vyššími príjmami
Názov Značky bodujú u mladých s vyššími príjmami Autorské údaje Vladimír Turanský Autor Turanský Vladimír Zdrojový dokument Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike : je súčasťou svetovej skupiny ekonomickej a finančnej tlače Dow Jones - Handelsblatt. Roč. 13, č. 143 (26. júla 2005), s. 9. - Bratislava : Ecopress, 2005. ISSN 1335-4701 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobkov * kvalita * ceny * spotrebitelia * mládež * príjmy Anotácia Uprednostňovanie ceny pred značkou výrobku. Orientácia na značky v ekonomicky silnejších centrách Slovenska. Mladí ľudia a značky. Nepravé výrobky a stláčanie cien značkových tovarov. Rast privátnych značiek v hypermarketoch. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 101-150
článok
Počet záznamov: 1