Počet záznamov: 1  

Značky bodujú u mladých s vyššími príjmami

  1. Názov Značky bodujú u mladých s vyššími príjmami
    Autorské údajeVladimír Turanský
    Autor Turanský Vladimír
    Zdrojový dokument Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike : je súčasťou svetovej skupiny ekonomickej a finančnej tlače Dow Jones - Handelsblatt. Roč. 13, č. 143 (26. júla 2005), s. 9. - Bratislava : Ecopress, 2005. ISSN 1335-4701
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * kvalita * ceny * spotrebitelia * mládež * príjmy
    AnotáciaUprednostňovanie ceny pred značkou výrobku. Orientácia na značky v ekonomicky silnejších centrách Slovenska. Mladí ľudia a značky. Nepravé výrobky a stláčanie cien značkových tovarov. Rast privátnych značiek v hypermarketoch.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 101-150

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.