Počet záznamov: 1
Největší hity reklamy: ziskovost a hodnota značky
Názov Největší hity reklamy: ziskovost a hodnota značky Autorské údaje Paul Dyson, Karl Weaver Autor Dyson Paul Spoluautori Weaver Karl Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 5 (Květen 2006), s. 26-28. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá reklama * podpora predaja * produkty * značky výrobkov * efektívnosť * financie * rozpočet nákladov * kreativita * médiá * trh * spotrebitelia Anotácia Hlavné faktory, ktoré majú najväčší vplyv na ziskovosť reklamy v krátkodobom horizonte. Veľkosť trhu. Kreatívne prevedenie reklamy. Rozpočet. Variabilné mediálne náklady. Fázovanie a mediálny násobiteľ. Životný cyklus značky. Kvalita sledovania (v TV či v tlači). Úloha reklamy. Publikum. Dlhodobé dopady faktorov na ziskovosť reklamy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-12 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1