Počet záznamov: 1
Význam zákazníckeho servisu v logistických službách
Názov Význam zákazníckeho servisu v logistických službách Autorské údaje Mária Dzurová Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša : 7.-8. október 2004. S. 166-171. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 164 - Matematická logika. Logistika Heslá logistika * služby logistické * služby * obsluha * spokojnosť zákazníkov * konkurencieschopnosť * Európska únia * Slovensko Anotácia Charakteristika logistiky. Dodávkový servis ako konkurenčná výhoda. Vplyv logoistiky na kvalitu obchodných vzťahov. Pozícia poskytovateľov logistických služieb po vstupe do Európskej únie. Príčiny nízkeho dopytu po logistických službách na slovenskom trhu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00703-013, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1