Počet záznamov: 1
Internet a www sídlo ako nástroje budovania imidžu firiem a podnikov
Názov Internet a www sídlo ako nástroje budovania imidžu firiem a podnikov Preklad názvu Internet and www site as the image´s building tools of companies Autorské údaje Miroslava Loydlová Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument / Hasprová Mária ; Žák Štefan ; Mladý ekonóm 2006 ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu ; Slovenská marketingová spoločnosť ; Cognitio et sapientia scientific society Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 7. júl 2006. S. 71-74. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1 Poznámky IG č. 2316051/04 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Heslá organizácie * firmy * imidž * internet * distribúcia informácií * reklama * zákazníci Anotácia Využitie internetu ako imidžotvorného prvku. Zmysel a význam www sídla pri budovaní imidžu organizácie. Zlepšovanie a udržiavanie dobrého imidžu je dlhodobý proces, preto je rozumné využívať možnosti, ktoré ponúka technologický pokrok v oblasti internetových aplikácií. Prostredníctvom dobre vytvoreného www sídla môže firma ukázať, že je moderná, schopná prispôsobiť sa novým trendom a držať krok s aktuálnym vývojom. Reklama na internete môže zvýšiť predaj, zlepšiť imidž značky a priniesť zákazníkom nové informácie o produktoch a službách. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00324-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1