Počet záznamov: 1
Cílové skupiny: každá úplně jiná
Názov Cílové skupiny: každá úplně jiná Autorské údaje Radek Hauerland Autor Hauerland Radek Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 5 (květen 2007), s. 21. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 623 - Vojenská technika. Zbrojná technika Heslá zbrane * technika zbrojná * technika vojenská * armáda * výroba * obchod zahraničný * marketing * Česko Anotácia Produkty Českej Zbrojovky v Uherskom Brode sú známejšie v zahraničí ako na domácom trhu. Najväčší odberatelia - Ázia a USA. Vývoz do USA pre civilný trh. Európsky trh úplne odlišný od amerického. Najprísnejšie požiadavky na technické parametre v Európe. Cena v závislosti od jednotlivých teritórií a kúpyschopnosti krajiny. Výroba plagiátov v niektorých európskych krajinách. Reklama na zbrane v periodikách zameraných na streľbu a poľovačku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-12 + 9 príl.
článok
Počet záznamov: 1