Počet záznamov: 1  

Nové značky kreujú myšlienky

  1. Názov Nové značky kreujú myšlienky
    Autorské údajeAndrea Hinková-Dibarborová
    Autor Hinková-Dibarborová Andrea
    Zdrojový dokument Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 12, č. 10 (október 2007), s. 26-27. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2007. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 687 - Odevný priemysel. Toaletné potreby
    Heslá priemysel odevný * odevy * predaj * Slovensko * konkurencia
    AnotáciaPríchod nových odevných značiek núti existujúce kreovať svoje myšlienky a prinášať na trh niečo nové. Na druhej strane je tu stále veľká skupina ľudí, ktorá s vidinou nízkych cien nakupuje na trhoviskách či v rôznych ázijských veľkoobchodoch. Skúsenosti spol. Makyta a OP Prostějov, ktoré za predpoklad úspechu a ďalšieho napredovania svojich firiem vidia predovšetkým kvalitu produkcie a pružnosť výroby. Orientácia na náročného zákazníka. Nemecká spoločnosť Quelle a jej multi-channel predaj.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 7-12 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.