Počet záznamov: 1
Nové značky kreujú myšlienky
Názov Nové značky kreujú myšlienky Autorské údaje Andrea Hinková-Dibarborová Autor Hinková-Dibarborová Andrea Zdrojový dokument Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 12, č. 10 (október 2007), s. 26-27. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2007. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 687 - Odevný priemysel. Toaletné potreby Heslá priemysel odevný * odevy * predaj * Slovensko * konkurencia Anotácia Príchod nových odevných značiek núti existujúce kreovať svoje myšlienky a prinášať na trh niečo nové. Na druhej strane je tu stále veľká skupina ľudí, ktorá s vidinou nízkych cien nakupuje na trhoviskách či v rôznych ázijských veľkoobchodoch. Skúsenosti spol. Makyta a OP Prostějov, ktoré za predpoklad úspechu a ďalšieho napredovania svojich firiem vidia predovšetkým kvalitu produkcie a pružnosť výroby. Orientácia na náročného zákazníka. Nemecká spoločnosť Quelle a jej multi-channel predaj. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 7-12 + 4 príl.
článok
Počet záznamov: 1