Počet záznamov: 1
Distribúcia v medzinárodnom prostredí
Názov Distribúcia v medzinárodnom prostredí Autorské údaje Katarína Vlčková Autor Vlčková Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 (doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009). S. 42-55. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007 ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 978-80-225-2407-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá distribúcia * kanály distribučné * obchod medzinárodný * prostredie podnikateľské * marketing medzinárodný * spolupráca medzinárodná * stratégia logistická Anotácia Medzinárodné marketingové prostredie. Vývojové trendy v medzinárodnej distribúcii. Medzinárodná stratégia a medzinárodná distribučná stratégia. Medzinárodný distribučný proces a štruktúra distribučných kanálov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
článok
Počet záznamov: 1