Počet záznamov: 1  

Spoločenská zodpovednosť firiem - módny trend alebo nevyhnutnosť?

  1. Názov Spoločenská zodpovednosť firiem - módny trend alebo nevyhnutnosť?
    Autorské údajeMária Bláhová
    Autor Bláhová Mária EUBUJA - Ústav jazykov EU - zrušené
    Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15.5.-16.5.2008 Podhájska. S. 37-40. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie * spoločnosti nadnárodné * etika * morálka * zodpovednosť spoločenská * svet * globalizácia
    AnotáciaProblematika spoločenskej zodpovednosti firiem v súčasnosti. Príklady spoločnosti Nike a IKEA. Konanie firiem pod kontrolou verejnosti, médií a inštitúcií. Rozdielna miera spoločenskej zodpovednosti firiem v rozdielnom kultúrnom prostredí. Etika - nevyhnutný predpoklad pre trvalý podnikateľský úspech. Nadnárodné spoločnosti terčom kritiky v rozvojových krajinách pre dvojaké správanie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00854-002, ÚJA - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.