Počet záznamov: 1
Zákazník si vyberá aj podľa poskytovaných služieb
SYS 0078604 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231108134851.4 100 $a 20080728a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Zákazník si vyberá aj podľa poskytovaných služieb $f Peter Majerčák 330 $a Prečo je dôležité získať a udržať si zákazníkov. Zákaznícky servis ako pridaná hodnota. Total quality management (TQM) a zákaznícky servis. Úroveň servisu ako konkurenčná výhoda. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147506 $1 011 $a 1337-0138 $1 200 1 $a Doprava a logistika $e odborný mesačník vydavateľstva Ecopress $v Roč. 3, č. 7-8 (Júl-august 2008), s. 48-49 $1 210 $a Bratislava $c ECOPRESS $d 2008 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003920 $a odbyt 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003817 $a objednávky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002309 $a hodnota pridaná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005664 $a servis 675 $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt 700 -1
$3 eu_un_auth*p0073458 $a Majerčák $b Peter $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080728 $g AACR2
Počet záznamov: 1