Počet záznamov: 1  

Zákazník si vyberá aj podľa poskytovaných služieb

  1. SYS0078604
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231108134851.4
    100
      
    $a 20080728a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Zákazník si vyberá aj podľa poskytovaných služieb $f Peter Majerčák
    330
      
    $a Prečo je dôležité získať a udržať si zákazníkov. Zákaznícky servis ako pridaná hodnota. Total quality management (TQM) a zákaznícky servis. Úroveň servisu ako konkurenčná výhoda.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0147506 $1 011 $a 1337-0138 $1 200 1 $a Doprava a logistika $e odborný mesačník vydavateľstva Ecopress $v Roč. 3, č. 7-8 (Júl-august 2008), s. 48-49 $1 210 $a Bratislava $c ECOPRESS $d 2008
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003920 $a odbyt
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003817 $a objednávky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002309 $a hodnota pridaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005664 $a servis
    675
      
    $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0073458 $a Majerčák $b Peter $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080728 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.