Počet záznamov: 1
Processes and problems of the marketing management adaptation at the EU market
Názov Processes and problems of the marketing management adaptation at the EU market : the case of the Slovak meat processing industry Preklad názvu Procesy a problémy adaptácie marketingového manažmentu na trhu EÚ : prípad mäsospracujúceho priemyslu SR Autorské údaje Elena Horská, Peter Orémus Autor Horská Elena Spoluautori Orémus Peter Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 54, no. 8 (2008), s. 392-398. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2008. ISSN 0139-570X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá Európska únia * trhy * adaptácia * mäsopriemysel * výrobky * mäso * marketing manažment * Slovensko Anotácia Definovanie rozhodujúcich faktorov úspešnej adaptácie marketingového manažmentu novým podmienkam vnútorného trhu EÚ na základe výsledkov prieskumu vo vybraných podnikoch mäsospracujúceho priemyslu na Slovensku za obdobie rokov 2002-2006. Výsledky prieskumu poukazujú na dôležitosť diverzifikácie produktového portfólia a produktových inovácií v súlade s výživovými trendami, orientáciou na trhy krajín V4, trhy bývalých sovietskych republík a rozvoj marketingu vzťahov na všetkých úrovniach marketingovej vertikály. URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/01946.pdf Báza dát ČLÁNKY Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 7-12
článok
Počet záznamov: 1