Počet záznamov: 1
Územný marketing ako nástroj podpory rozvoja územia
Názov Územný marketing ako nástroj podpory rozvoja územia Preklad názvu Regional marketing as a support of territorial developement Autorské údaje Mária Zúbková Autor Zúbková Mária Zdrojový dokument Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 4, č. 3 (2008), s. 144-147. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2008. ISSN 1336-7420 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Heslá marketing územia * rozvoj územný * regióny * spotrebitelia * sektor súkromný * sektor verejný Anotácia Čo je marketing? Spotrebitelia a ich potreby. Postupy a metódy územného marketingu. Teoretický a koncepčný rámec územného marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2008: 1-3
článok
Počet záznamov: 1