Počet záznamov: 1
Determinanty a kvalitatívne miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti podnikov
Názov Determinanty a kvalitatívne miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti podnikov : dizertačná práca Autorské údaje Zora Vajsochrová Trnková, škol. Dagmar Lesáková Autor Vajsochrová Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2009. - 169 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá konkurencieschopnosť * spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * marketing * stratégia podniková Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 839088
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.3 MB verejne dostupné kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 839088 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1