Počet záznamov: 1
Implikácia teórií obchodu v tvorbe hodnoty poskytovanej zákazníkom
Názov Implikácia teórií obchodu v tvorbe hodnoty poskytovanej zákazníkom Preklad názvu Trade theories implication in process of value creation afforded to the customers Autorské údaje Zuzana Francová Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu : monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles. S. 9-22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Heslá teória obchodu * hodnota * riadenie vzťahov so zákazníkmi * úroveň životná * spotreba osobná Anotácia Analýza vybraných teórií obchodu a ich význam vo vymedzení tvorby hodnoty poskytovanej zákazníkom. Členenie teórií obchodu. Dopad poskytovanej hodnoty zákazníkom. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01496-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1