Počet záznamov: 1
Využívanie priameho marketingu v českých podnikoch
Názov Využívanie priameho marketingu v českých podnikoch Autorské údaje Lucia Michalková Autor Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. S. 45-53. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing priamy * komunikácia marketingová * telemarketing * inzercia * katalógy * pošta elektronická * prieskum informačný * Česko Anotácia Charakteristika priameho marketingu ako preferovanej formy marketingovej komunikácie. Výsledky prieskumu, ktorého cieľom bolo zistiť, koľko českých spoločností využíva v komunikácii so svojimi zákazníkmi priamy marketing, ktoré formy priameho marketingu využívajú, ktoré využívajú najčastejšie a ktoré považujú za najúčinnejšie. Dotazníkového prieskumu sa zúčastnilo 72 českých spoločností. Prieskum sa uskutočnil v priebehu mesiacov november 2008 až marec 2009. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1