Počet záznamov: 1  

Využívanie priameho marketingu v českých podnikoch

  1. Názov Využívanie priameho marketingu v českých podnikoch
    Autorské údajeLucia Michalková
    Autor Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Manažment znalostí - dôležitý produktívny faktor podniku 21. storočia : zborník vedeckých statí. S. 45-53. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2847-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * komunikácia marketingová * telemarketing * inzercia * katalógy * pošta elektronická * prieskum informačný * Česko
    AnotáciaCharakteristika priameho marketingu ako preferovanej formy marketingovej komunikácie. Výsledky prieskumu, ktorého cieľom bolo zistiť, koľko českých spoločností využíva v komunikácii so svojimi zákazníkmi priamy marketing, ktoré formy priameho marketingu využívajú, ktoré využívajú najčastejšie a ktoré považujú za najúčinnejšie. Dotazníkového prieskumu sa zúčastnilo 72 českých spoločností. Prieskum sa uskutočnil v priebehu mesiacov november 2008 až marec 2009.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.