Počet záznamov: 1  

Význam manažérskej etiky pri formovaní firemnej kultúry

  1. SYS0125209
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072427.3
    100
      
    $a 20110207d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Význam manažérskej etiky pri formovaní firemnej kultúry $f Martina Belejová
    301
      
    $a VEGA 1/0803/10
    330
      
    $a Definovanie manažérskej etiky a firemnej kultúry. Vplyv firemnej kultúry na výsledky firmy. Úloha etiky pri formovaní firemnej kultúry.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-554-0294-9 $1 200 1 $a Rozvoj manažmentu v teórii a praxi $d Management development in theory and practice $e vedecký monografický zborník $v S. 125-127 $1 210 $a Žilina $c Vydavateľstvo EDIS $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002024 $a etika manažérska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002940 $a definície
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034056 $a Belejová $b Martina $p EUBOBFKMO $4 070 $9 100 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110207 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.