Počet záznamov: 1
Význam manažérskej etiky pri formovaní firemnej kultúry
SYS 0125209 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072427.3 100 $a 20110207d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Význam manažérskej etiky pri formovaní firemnej kultúry $f Martina Belejová 301 $a VEGA 1/0803/10 330 $a Definovanie manažérskej etiky a firemnej kultúry. Vplyv firemnej kultúry na výsledky firmy. Úloha etiky pri formovaní firemnej kultúry. 463 -1
$1 010 $a 978-80-554-0294-9 $1 200 1 $a Rozvoj manažmentu v teórii a praxi $d Management development in theory and practice $e vedecký monografický zborník $v S. 125-127 $1 210 $a Žilina $c Vydavateľstvo EDIS $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002024 $a etika manažérska 610 1-
$9 eu_un_auth*0002940 $a definície 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0034056 $a Belejová $b Martina $p EUBOBFKMO $4 070 $9 100 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110207 $g AACR2
Počet záznamov: 1