Počet záznamov: 1
Využitie informačno-komunikačných technológií v marketingovej komunikácii a ich vplyv na zvyšovanie konkurencieschopnosti podniku
Názov Využitie informačno-komunikačných technológií v marketingovej komunikácii a ich vplyv na zvyšovanie konkurencieschopnosti podniku Autorské údaje Margaréta Nadányiová, Lenka Ližbetinová Autor Nadányiová Margaréta Spoluautori Ližbetinová Lenka Zdrojový dokument Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. S. [1-4]. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * siete mobilné * technológie informačné * technológie komunikačné * komunikácia marketingová * technológie obrazové * internet * telefón mobilný Anotácia Možnosti využitia internetu a moderných informačných a komunikačných prostriedkov pre účely marketingovej komunikácie. Mobilné komunikačné prostriedky a expanzia marketingovej komunikácie mobilných zariadení (mobilné telefóny, PDA, iPhone, iPod a pod.). Mobilný marketing a využívanie mobilných sietí pre marketing. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1