Počet záznamov: 1  

Privátne značky musia odrážať všeobecné trendy

  1. Názov Privátne značky musia odrážať všeobecné trendy
    Autorské údajeJana Dulíková
    Autor Dulíková Jana
    Zdrojový dokument Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. Roč., č. 5 (Máj/Jún 2012), s. 32-33. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2012. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * značky maloobchodné * zákazníci * Slovensko
    AnotáciaPodiel privátnych značiek na slovenskom maloobchodnom trhu. Na privátnych značkách sa dá zarobiť. Zákazníkov zaujíma tradícia a zdravie. Nezabudnite na ekológiu a inovácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 3-8

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.