Počet záznamov: 1
Hodnotenie stratégie marketingovej komunikácie - význam a metódy
SYS 0152984 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072726.9 014 $a 000350461100020 $2 WOS 100 $a 20120607d2012łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Hodnotenie stratégie marketingovej komunikácie - význam a metódy $d Evaluating marketing communication strategies - importance and methods $f Katarína Grančičová 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Meranie účinnosti marketingovej komunikácie chápané ako komplex činností zameraných na vyhodnotenie efektívnosti vynaložených prostriedkov na komunikáciu a jej konečný účinok. Hodnotenie komunikačného (mimoekonomického) efektu. Hodnotenie predajného (ekonomického) efektu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0152681 $1 010 $a 978-80-225-3427-7 $1 200 1 $a Aktuálne problémy podnikovej sféry $e zborník vedeckých prác [z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 17. 5. 2012] $f Štefan Majtán a kolektív $g redakčné a zostaviteľské práce Miroslav Tóth $v S. 118-121 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a 698 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001927 $a efektívnosť investícií 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020714 $a Grančičová $b Katarína $f 1967- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120607 $g AACR2
Počet záznamov: 1