Počet záznamov: 1
Marketingová konkurenčná výhoda - spôsoby jej získavania
Názov Marketingová konkurenčná výhoda - spôsoby jej získavania Súbežný názov Marketing competitive advantage - ways of it`s obtaining Autorské údaje Štefan Majtán, Martina Štofaniková Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Štofaniková Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry : zborník vedeckých prác [z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 17. 5. 2012]. S. 290-297. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3427-7 Poznámky VEGA 1/0038/12. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * firmy * organizácie * marketing * ceny * kooperácia * kúpa * klaster * outsourcing * kompetencie * zamestnanci * hodnota * motivácia Anotácia Podstata marketingového vnímania konkurenčnej výhody. Koncepčný model konkurencieschopnosti. Core competency - kľúčová kompetencia. Outsourcing ako jeden zo zdrojov konkurenčnej výhody. Konkurenčná výhoda vyplývajúca z motivovaných zamestnancov. Šestnásť oblastí, v ktorých môžu organizácie významným spôsobom prispieť k vytvoreniu konkurenčnej výhody. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00434-029, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1