Počet záznamov: 1  

Vplyv globálneho prostredia na marketing firiem

  1. Názov Vplyv globálneho prostredia na marketing firiem : dizertačná práca
    Autorské údajeSoňa Nemečková, školiteľ: Štefan Majtán
    Autor Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Ďalší autori Majtán Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 148 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá globalizácia * globalizácia hospodárstva * marketing * marketing environmentálny
    Kategória EPCDizertačné a habilitačné práce
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 0
    Signatúra862295

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    862295SEKČasopisecká študovňaiba rezervácia

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.