Počet záznamov: 1
Environmentálne technológie a environmentálny marketing podporujú trvalo udržateľný rozvoj
Názov Environmentálne technológie a environmentálny marketing podporujú trvalo udržateľný rozvoj Súbežný názov Environmental technologies and environmental marketing support sustainable development Autorské údaje Vítězslav Balhar Autor Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 6-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie Heslá marketing environmentálny * technológie nové * ochrana prostredia životného * environmentalistika * ochrana vody * spotreba vody * svet * rozvoj trvalo udržateľný Anotácia Globálne environmentálne problémy. Environmentálne technológie a ich prínos k trvalo udržateľnému rozvoju. Environmentálny marketing. Environmentálna stopa ľudstva. Požiadavka hospodárne využívať prírodné zdroje, chrániť bohatstvo prírody, produkovať čo najmenej odpadov a celkovo ovplyvňovať správanie ľudí. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01480-002, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1